neděle 4. prosince 2011

Nákupka od Bellet bude hitem letošních vánoc

Tyhle látky od R. Kaufmana mám doma už delší dobu, jsou od Meluzinky. Nevěnovala jsem jim zatím žádnou velkou pozornost, proto mě ted tááák krásně překvapily. Taška z nich je nááádherná, ty barvy asi z fotky neuvidíte:-((

Nákupka mě nadchla, je to úžasný projekt, až na ten protivný proužek je jednoduchá a moc efektní!! Ale třeba se ho naučím přišívat a budu ho víc využívat....





5 komentářů:

  1. Je moc hezká! a koukám, že s tím proužkem jsme dopadly stejně, také jsem ho měla široký a musela jsem prošít v ruce a na stroji pak v polovině, jinak by se mi přichytil zip...

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se na ni chystám, že budu mít díky ní něco na Vánoce... ta Tvá vypadá nádherně

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, já ho měla u té minulé zase docela úzký! Tak příště:-)) Vždyť to říkám, že s proužkem nejsme kámoši:-((

    OdpovědětVymazat