pátek 3. února 2012

Etikety, etikety!!! Použijte nažehlovací folii

Na první návod jsem narazila u jediněčné Patchwork Pottery. Tehdy jsem ještě nevěděla, že tyhle nažehlovací folie se dají koupit i u nás.



Sada folií se dá koupit na FLERU i s podrobným návodem nažehlování. Větší balení na rayfilm.cz.
Pozor na druh folie, liší se pro tisk na ingoustové a laserové tiskárně.

Logo jsem si vyráběla v gimpu, je volně dostupný, případně na PIXLR.cz. Pozor na tisk, je potřeba text vytisknou zrcadlově, např. překlopení vrstvy. Nejlépe si první várku vytisknout na obyčejný papír a až když jste spokojené, tak na folii. Pak už jen rozstříhat a můžete nažehlovat. Nažehluje se na tvrdé podložce (prkénko na krájení) a bez napařování.

Vypadá pěkně na keprovce, stuhách, pasovce nebo jakékoliv látce.

Kdo si chce nechat udělat, krásné látkové etikety dělá Rozaliems na fleru.

2 komentáře:

  1. Jo jo, taky mám nějaké etikety vyrobené na nažehlovací fólii :-))) Měla jsem je dřív, než mi pak Veveřička poslala ty její "kožené".

    OdpovědětVymazat
  2. Katko kožená mám taky, ty jsou nejhezčí. Ale na deku? Dá se taky nažehlit cokoli, co v tento moment potřebuji, i symboly praní..

    OdpovědětVymazat