pondělí 23. července 2012

Zrovna nešiju, ale na šití myslím ...:-))

Objevila jsem totiž blog paní Zieglerové...... a asi musím zkusit, co tiskárna zvládne:-))


Krásné prázdniny:-)

Ne? Taky zkuste! Dosáhnete krásného vintage vzhledu fotografií během minutky..

 

6 komentářů:

  1. zdravím a děkuji za bezva tipy ... ten vintage vzhled je paráda, hned jsem vyzkoušela a bezvadně funguje ... těší mě, že jsem objevila váš blog ...přeji příjemný den Mara

    OdpovědětVymazat
  2. ...fotky v tomto programu také ráda upravuji, je to mé hobby :-) Rychle návyková zábava :-)) Pokud by jsi chtěla něco vytisknout na látku, mohu zařídit ( i plnobarevně ) fotografii, cokoliv... ( digitálním tiskem Kornit) ...Krásný víkend ... Věrka

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj přátelé, chci jen využít této příležitosti a poděkovat tomuto skvělému půjčovateli, panu Ben leemu, který mi pomohl s půjčkou, velmi jsem potřeboval 7 000 000,00 USD, takže jsem byl představen panu Benovi Leeovi, půjčujícímu důstojníkovi, takže jsem kontaktoval jeho e -mail a já dostal částku půjčky 7 000 000,00 USD, poradím každému, kdo potřebuje půjčku, kontaktovat e-mail: 247officedept@gmail.com nebo můžete svůj WhatsApp získat prostřednictvím +1-989-394-3740.

    OdpovědětVymazat