středa 14. prosince 2011

Kabelky z kolekce LARK od Amy Butler

Udělaly mi obě moc velkou radost. Kolekce Lark je krásná, kdo miluje modrou, ten si pošušňá:-))
Zatím mám jen dvě, teda už vlastně nemám!!!! Ale nechtělo si mi dát ani jednu:-((((

První buclatá je velmi pevně vyztužená kabelka, až je to skoro kufřík:-)) Podle vlastního střihu i návrhu zpracování. Mám z ní strašnou radost!!!!:-))





Tahle kráska je základní střih Bellet, střih z říjnové Mariny. Mám ho moc ráda. Návrh látek a zpracováné mé.




Ještě mě do vánoc čeká jedna kabeluška a pak si ušiju taky něco pro sebe.

A jedna dětská...



Děkuji za pozornost.

11 komentářů:

  1. Hani máš je krásné obě! Pěkně sis vyhrála se vzorem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Teda,ty jsou! Ta pevná by se mi líbila, vepadá velká, prostorná a drží tvar. No dobře, ale v odstínech šedé:-D
    Hezký předvánoční čas.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji:-) Tahle drží tvar pekelně, za to ručím:-)) Je to vidět na mých rozpíchaných prstech od našívání uch:-)) Výztuha je opravdu pevná a krásně drží nažehlená na látce, pozná se to na protáčení. Jsem s ní moc spokojená, určitě ještě objednám.
    Krásná šedá kolekce je tato:
    http://www.latkyprovas.cz/www-eshop-rychle-latkyprovas/eshop/6-1-Podle-kolekce/125-2-Rendezvous

    OdpovědětVymazat
  4. Teda obě kabelky jsou kouzelné, nádherné látečky. A ty ucha jim ohromně sluší !!! :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, to je prostě NÁDHERA!!! Už jsem tu dnes po několikáté a jen se kochám!!!

    OdpovědětVymazat
  6. KRÁSNÉ A PERFEKTNÍ KABELUŠKY.
    MOC SE MI LÍBÍ.
    PŘÍJEMNÉ PŘEDVÁNOČNÍ DNY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  7. Musela som si aj sem prísť potešiť oko týmito kráskami, sú úžasnéééé ozaj :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jsou opravdu krásné... obě dvě...

    OdpovědětVymazat
  9. Ty jsou ale úžasný, jsi fakt dobrá :o)

    OdpovědětVymazat
  10. Radost pohledět, překrásná práce. Přeji krásné prožití svátků vánočních

    OdpovědětVymazat
  11. Zdravím Vás Hani,jste ohromně šikovná a kabelky jsou opravdu nádherné.
    Nevložila byste pro nás méně zručné nějaký postup? Jaja

    OdpovědětVymazat